Kontaktujemy się w sprawie cen z kilkuset skupami w całej Polsce. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Jak zyskać w branży przewozów chłodniczych?

2013-06-17 18:43

Jak dotrzeć do klientów w branży przewozów chłodniczych?

Przewoźnicy mogą zakładać swoje wizytówki w ramach serwisów branżowych. Takie wizytówki pełnią podobną funkcję, co strony www. Wyposażane są w galerie fotograficzne, informacje o firmie, jej taborze, preferowanych ładunkach, kierunkach dostaw, czyli wszelkie niezbędne dane, pozwalające na skuteczną identyfikację przez potencjalnych współpracowników.

Załadowcy poszukujący w Google transportu chłodniczego docierają poprzez serwisy branżowe do wyszukiwarki przewoźników, dostępnej w tych serwisach. Następnie po określonych kryteriach (taborze chłodniczym, kierunkach działania, specjalizacji oraz regionie) docierają bezpośrednio do wizytówek firm przewozowych.

Takie rozwiązania proponują platformy dedykowane branży transportu chłodniczego, a producentów i handlowców korzystających z wyszukiwarki przewoźników można już liczyć w tysiącach.

Internet znacznie poszerza grono odbiorców

– Naszą stronę odwiedza miesięcznie 60 tys. producentów z branży chłodniczej, niejednokrotnie szukają oni godnych zaufania przewoźników, dzięki naszemu serwisowi udostępniającemu wyszukiwarkę w kooperacji z firmą SmartFrigo udaje im się znaleźć to, czego potrzebują – przyznaje Janina Blumka-Grzesiak, redaktor naczelna portalu fresh-market.pl.

Słowa kluczowe: transport, przewóż, mrożonki, owoce, warzywa
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE