Kakuzi zobowiązuje się do poprawy standardów ESG
Kenijski producent-eksporter awokado Kakuzi ogłosił dalsze plany wzmocnienia i ulepszenia standardów środowiskowych, społecznych i zarządzania (ESG) firmy, jednocześnie wzywając do trwałej zgodności krajowej i budowania marki w celu utrzymania globalnej konkurencyjności.
Przemawiając na wystawie Fruit Logistica w Berlinie, Chris Flowers, dyrektor generalny Kakuzi, powiedział, że zgodność z ESG nadal jest punktem
Zapewniającym konkurencyjność na rynku globalnym.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Awokado