Banany na bilbordach
W 8 głównych miastach Polski ruszy billboardowa kampania promująca banany Chiquita. Akcja ma na celu podkreślenie walorów smakowych i ukazanie produktów, jako te, po które najchętniej sięgają Polacy. Działania reklamowe obejmą: Warszawę, Kraków, Poznań, Trójmiasto, Wrocław, Katowice wraz z aglomeracją śląską, Szczecin oraz Łódź.
Kampania, którą już niedługo zobaczymy w całej Polsce zostanie przeprowadzona pod hasłem „Nic nie smakuje tak jak Chiquita”, a billboardy ukażą ulubione owoce Polaków ułożone w wyciągnięty do góry kciuk.
Banany Chiquita to jedne z najbardziej rozpoznawalnych owoców na świecie. Swoich zwolenników znalazły również w Polsce – już co drugi Polak deklaruje, że Chiquita to jego preferowana marka bananów (na podstawie wyników badań marki Chiquita przeprowadzonego przez TNS). Natomiast stała dbałość o jakość oraz wyjątkowe walory smakowe tych żółtych, aromatycznych smakołyków sprawiły, że wśród respondentów, znających markę Chiquita, aż 85 proc. chciałoby, żeby sklep, w którym robią zakupy miał banany Chiquita w swojej ofercie.
- Naszą misją jest dostarczanie konsumentom świeżych, zdrowych i pysznych owoców. Wiadomość, że już co drugi Polak docenia wyjątkowy smak bananów Chiquita, utwierdza nas w przekonaniu, że nasza misja ma sens. Cieszy nas również to, że Klienci szukają bananów Chiquita w sklepach, dzięki temu nasi partnerzy biznesowi mają pewność, że zaopatrując się w banany naszej marki, mogą liczyć na zadowolenie swoich Klientów. Mam nadzieję, że najnowsza kampania sprawi, że przekonamy pozostałych konsumentów do sięgnięcia po banany Chiquita i spróbowania ich wyjątkowego smaku. - mówi Marcin Nowak, prezes Chiquita Poland sp. z o.o.
Zobacz więcej: Banany
Znów banany odbiły w górę
czytaj dalej
Banany znów nieco tańsze?
czytaj dalej
Ekwador: eksport bananów to wzloty i upadki
czytaj dalej