Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

"W nadchodzących miesiącach spodziewana jest udana kampania mandarynkowa dzięki niższej produkcji i dobrym rozmiarom owoców."

2024-12-23 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Druga część kampanii z cytrynami i mandarynkami rozpoczyna się wcześniej w tym roku z powodu wcześniejszego dojrzewania owoców oraz problemów jakościowych z odmianą Clemenules, dominującą w pierwszej części kampanii. Spodziewa się niższego podaży mandarynek w nadchodzących miesiącach, dlatego jeśli...

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem