Kontaktujemy się w sprawie cen z kilkuset skupami w całej Polsce. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Czy źle promujemy żywność?

Włosi mają pizzę, spaghetti, parmezan, a Francuzi choćby sery czy bagietkę. Większość krajów może się pochwalić jakimś specjałem znanym niemal na całym świecie – nawet niewielka Belgia słynąca w końcu z pralin.

My promujemy mięso, owoce, produkty ekologiczne i nie wiadomo co jeszcze. Może lepiej skupić się na jednej kategorii i stworzyć faktyczną polską markę, znaną na świecie?

Coraz więcej konsumentów w Europie mimo, że kupuje naszą żywność, to mogą sobie nawet nie zdawać sprawy, skąd pochodzi. Sieci handlowe, także odpowiadające za rosnący eksport, zazwyczaj w Polsce zlecają produkcję swoich marek własnych, więc znów tylko wyjątkowo wnikliwy konsument dowie się o kraju pochodzenia.

Drogi Czytelniku, co sądzisz dotychczasowej promocji naszej żywności? Co byś zmienił? Zapraszamy do pisania opinii w komentarz.

Cały wpis Piotra Mazurkiewicza na stronie ekonomia.rp.pl: Promujemy. I co z tego będzie?

 

Zobacz więcej: Ceny owoców

Słowa kluczowe: owoce, warzywa, promocja żywności
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE