Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Będzie promocja polskich jabłek w Egipcie i Algierii?

Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej rozpoczął przetarg na przygotowanie i realizację dwuletniej kampanii promocyjno-informacyjnej pod hasłem „Czas na jabłka z Europy”. Zostanie ona przeprowadzona w Egipcie oraz w Algierii, a jej wstępny budżet wynosi 2,5 mln euro netto.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się m.in. przygotowaniem propozycji trzech linii koncepcji wizualnej kampanii, w tym logotypu kampanii, strony internetowej, materiałów reklamowych i plakatów promocyjnych. Kampania ma być realizowana najwcześniej od połowy kwietnia i będzie trwać dwa lata. Docelowymi rynkami mają być rynek egipski oraz algierski.

Zaplanowane na tych rynkach działania obejmować będą targi, prasę, internet, media społecznościowe, telewizję (spoty i product placement), outdoor, eventy. Wstępny budżet zaplanowanych działań wynosi 2,5 mln euro netto. Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 3 kwietnia br. jest wpłata 50 tys. zł wadium.

 

 

Zobacz więcej: Jabłka

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem