Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Kto będzie promował polskie jabłka?

2013-08-21 08:27

Do przetargu na przygotowanie strategii i kreacji kampanii promującej polskie jabłka w Chinach i Egipcie zgłosiły się: DDB Warszawa, Partner of Promotion, Dragon and Eagle i konsorcja firm: Invinity Media i Legend Group, Altermedia i ZenithOptimedia, Ecorys i Media CAP.

Budżet kampanii "Europejskie jabłka dwukolorowe" wynosi 5 mln euro (netto). Celem działań informacyjno-promocyjnych jest zwiększenie sprzedaży polskich jabłek na rynku chińskim i egipskim o 5 proc. Zwycięzca przetargu odpowie m.in. za promocję, reklamę i public relations, uruchomienie serwisu internetowego, organizację konferencji i spotkań branżowych. Rozstrzygnięcie postępowania zaplanowano na 20 września br.
 
Organizatorem przetargu jest konsorcjum Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw "Unia Owocowa" oraz Związku Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej.

Zobacz więcej: Jabłka

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE