Oszczedzaj czas i pieniadze- wszystkie informacje o cenach owoców i warzyw w abonamencie Fresh-market.pl

Kup teraz abonament!

Pracownicy Tymbarka...

2014-10-17 13:01

W prawie 50 miastach w całej Polsce oraz 2 miastach na Litwie około 2 000 pracowników  zakładów i struktury handlowej firmy Tymbark, wraz ze swoimi rodzinami, a także partnerzy handlowi spółki rozdadzą aż pół miliona tych zdrowych i uwielbianych przez Polaków owoców. Akcja marki Tymbark jest jednym z największych, jak nie największym tego rodzaju przedsięwzięciem, związanym z promocją jabłekw Polsce. Firma organizuje ją już po raz drugi.

W najbliższa sobotę, 18 października – pracownicy  wraz z rodzinami, a także partnerzy handlowi spółki  Tymbark rozdadzą aż 80 ton, czyli pół miliona polskich jabłek w ramach akcji  „Jabłka Tymbark z polskich sadów”. To już druga edycja akcji promującej polskie jabłka,  pierwsza odbyła się w 2011 roku z okazji Jubileuszu 75-lecia marki Tymbark. W tym roku w akacji weźmie udział 2 000 osób i będzie ona prowadzona w aż 50 miejscowościach – będą to duże, średnie i małe miasta, a także te, w których znajdują się zakłady produkcyjne Grupy Maspex Wadowice, do której należy firma Tymbark. Akcję w prawie 160 lokalizacjach koordynować będzie ponad 120 team leaderów – pracowników, którzy będą organizować pracę na miejscu i dbać o to, aby świeże jabłka jak najszybciej trafiły do mieszkańców. Przedsięwzięcie jest oparte na wolontariacie pracowników i współpracowników firmy Tymbark, którzy pojawią się w sobotę na ulicach polskich miast i będą częstować mieszkańców jabłkami.

Jabłka, które będą wręczane w ramach akcji „Jabłka Tymbark z polskich sadów” należą do odmiany Champion, zaliczanej do jednej z najlepszych w Polsce. Charakteryzują się ona słodkim, delikatnie kwaskowatym smakiem. Aż 94 proc. Polaków w ciągu ostatnich 12 miesięcy spożywało jabłka – wynika z badania ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego w dniach od 1 do 5 sierpnia 2014 r. metodą CAWI (wywiady internetowe na panelu e-panel) na ogólnopolskiej próbie N=1 000. Badani najchętniej sięgają po jabłka surowe (83%) oraz sok jabłkowy (74%). Jabłka cenią za polskość (67%), dostępność (66%) oraz zawartość witamin (65%).

Akcja „Jabłka Tymbark z polskich sadów” będzie prowadzona w następujących miastach: Kraków, Warszawa, Toruń, Szczecin, Łódź, Poznań, Białystok, Wrocław, Bielsko-Biała, Myślenice, Kęty, Wadowice, Oświęcim, Andrychów, Sucha Beskidzka, Zawoja, Skawina, Zator, Nowy Sącz, Zakopane, Mszana Dolna, Rabka, Limanowa, Tymbark, Lublin, Świdnik, Kazimierz Dolny, Tychy, Lędziny, Mikołów, Pszczyna, Katowice, Zabrze, Gliwice, Olsztyn, Olsztynek, Ostróda, Nidzica, Stawiguda, Częstochowa, Opole, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Bydgoszcz, Rzeszów oraz na Litwie w Wilnie i Kownie.

Słowa kluczowe: owoce, jabłka, promocja, tymbark
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE