Rok 2023 był trudny dla polskich jabłek
To był trudny rok według Mohameda Marawana, właściciela polskiego eksportera jabłek Sarafruit. Uważa on, że problemy z 2023 r. będą kontynuowane w nowym roku: "Moim zdaniem rok 2023 nie był pozytywny dla wszystkich, którzy są zaangażowani w ten biznes jabłkowy, ponieważ globalne problemy środowiskowe, trwająca wojna na Ukrainie, trwająca wojna w Palestynie, gospodarka i inflacja
>Są to kwestie, które nie są łatwe do rozwiązania.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka