Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Tesco będzie promować jabłka

2013-03-22 08:32

W 2012 roku wprowadziła gamę pięciu odmian ziemniaków, zaś teraz firma rusza z nową kampanią promującą polskie jabłka. Mimo iż Polska jest największym producentem jabłek w Unii Europejskiej, a trzecim na całym świecie, w ciągu roku przeciętny Polak zjada ich zaledwie ok. 12 kg - wynika z danych za 2011 rok.

Tesco z początkiem marca wspólnie z Robertem Makłowiczem postanowiło przypomnieć swoim klientom o bogactwie smaków i gatunków najpopularniejszych polskich owoców. Z nowej kampanii klienci dowiedzą się, jak przechowywać jabłka w warunkach domowych, poznają szczegółowe oznaczenia jabłek, co ułatwi wybór owoców w sklepie oraz będą mogli zapoznać się z autorskimi przepisami Roberta Makłowicza na ciasta i przetwory.

Oferta Tesco składa się w 95 pro. z jabłek od polskich dostawców m.in. z Grójca, Łącka, okolic Lublina, czy Włocławka . Na półkach sklepów klienci znajdą oprócz najpopularniejszych w Polsce odmian jak Szampion czy Gala, również te o bardziej egzotycznych nazwach jak Mutsu czy Red Janaprince - pojawiające się sezonowo.

Zobacz więcej: Jabłka

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE