Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

„Uśmiech za owoc” - świeży pomysł na promowanie zdrowej żywności wśród młodych Polaków

2014-11-02 11:00

Klienci sieci Piotr i Paweł mają możliwość za 1,99 PLN stać się darczyńcą w słusznej kampanii promowania zdrowego stylu życia wśród młodych Polaków. „Dzięki naszej akcji chcemy pokazać uczniom, że świeże jabłko może i powinno być alternatywą dla masowo kupowanych i wątpliwych dietetycznie przekąsek. Mamy do przekazania już prawie 8 ton tego zdrowego owocu” podkreśla Jacek Grzyb odpowiedzialny za zakupy owoców i warzyw dla sieci Piotr i Paweł.  

Akcja „Uśmiech za owoc” rozpoczęła się 22. października i od pierwszego dnia stała się bardzo popularna wśród klientów sieci Piotr i Paweł. Bierze w niej udział 13 poznańskich placówek tj.: PiP Tatrzańska, PiP Półwiejska, PiP Gronowa, PiP Druskienicka, PiP Zamenhofa, PiP Luboń, PiP Marcelińska, PiP Malta, PiP Promienista, PiP Malwowa, PiP Plaza, PiP Hetmańska, PiP City Center. „Zachęceni tak pozytywnym odbiorem akcji wśród klientów naszej sieci niewątpliwie będziemy chcieli kontynuować realizację tego pomysłu w najbliższej przyszłości” dodaje Jacek Grzyb.

Partnerem akcji „Uśmiech za owoc” jest grupa producencka Europejskie Centrum Owocowe Sp. z o.o. odpowiedzialna za dostarczanie najwyższej jakości polskich jabłek konfekcjonowanych w standardowe torby 1,5 kg. „Zgłoszenie chęci uczestniczenia w tym ważnym przedsięwzięciu było dla nas naturalną decyzją. Z nieukrywaną satysfakcją wspieramy wysiłki Fundacji Piotr i Paweł „Radość Dzieciom” w promowaniu zdrowej żywności. Jesteśmy głęboko przekonani, że nasz produkt znajdzie uznanie wśród młodych ludzi i pomoże w pełni zrealizować założone cele tego przedsięwzięcia” komentuje Jacek Skoneczny v-ce prezes E.C.O. Grupy.




Zobacz więcej: Jabłka

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem