Ubiegłotygodniowe upały przyspieszyły kwitnienie, choć w Murcji kampania owocowa jest jeszcze opóźniona.
Dni ostatniego tygodnia z temperaturami sięgającymi 30 stopni Celsjusza przyspieszyły wzrost owoców, a także kwitnienie późniejszych odmian; jednak kampania ekstra wczesnych owoców jest w tym roku nadal opóźniona w stosunku do normalnej kampanii.
Według Pascuala Hortelano, z FECOAM, chłód lutego i brak słońca w styczniu wyjaśniają to zjawisko.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców