Waitrose inwestuje 30 milionów funtów, aby obniżyć ceny setek produktów marki własnej, w tym owoców i warzyw.
Dwie trzecie Szkotów zamierza pozostać w domu na Walentynki, jak wynika z nowego badania
Dwie trzecie szkockich par decyduje się na przytulną noc w domu zamiast nocy w mieście w te Walentynki, zgodnie z nowym badaniem przeprowadzonym przez Aldi Scotland.
Źródło: talkingretail.com
Australia: Giganci supermarketów uderzają w rolników, którzy chcą wcześniejszych płatności z wysokimi opłatami
Rolnicy

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców