Kontaktujemy się w sprawie cen z kilkuset skupami w całej Polsce. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Poszukiwany stały dostawca jarzyn

2013-04-15 07:00

Nazwa i adres zamawiającego: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców, warzyw okopowych i świeżych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju. Szczegółowy opis produktów będących przedmiotem zamówienia został opisany w formularzach cenowych:
a).załącznik nr 1 - Dostawa warzyw okopowych;
b).załącznik nr 2 - Dostawa warzyw świeżych;
c).załącznik nr 3 - Dostawa jabłek;
d).załącznik nr 4 - Dostawa warzyw sezonowych;
e).załącznik nr 5 - Dostawa owoców sezonowych;
f).załącznik nr 6 - Dostawa ziemniaków młodych.
2.Warunki realizacji zamówienia:
a).produkty muszą być świeże, najwyższej jakości i zdatne do przechowywania w warunkach chłodniczych.
b).zamówienia będą zgłaszane telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem, potwierdzone pod względem ilości w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 11:00.
c).dostawy będą realizowane sukcesywnie partiami:
-CZĘŚĆ nr 1 - Dostawa warzyw okopowych:
-dostawa 2 razy w tygodniu: wtorek, czwartek w godzinach 9:00 - 10:00
-CZĘŚĆ nr 2 - Dostawa warzyw świeżych
- dostawa 3 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek w godzinach 6:00 - 8:00
-CZĘŚĆ nr 3 - Dostawa jabłek
-dostawa 1 raz w tygodniu do uzgodnienia w godzinach 9:00 - 10:00
-CZĘŚĆ nr 4 - Dostawa warzyw sezonowych
-dostawa 3 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek w godzinach 6:00 - 9:00
-CZĘŚĆ nr 5 - Dostawa owoców sezonowych
-dostawa w dni powszednie od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 - 10:30
-CZĘŚĆ nr 6 - Dostawa ziemniaków młodych
-dostawa 2 razy w tygodniu: wtorek, czwartek w godzinach 9:00 - 10:00
z rozładunkiem do magazynu Zamawiającego, transportem Wykonawcy w oparciu o szczegółowe zamówienia w asortymencie i w ilościach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy.
d).dostawy do magazynu Zamawiającego z rozładunkiem będą realizowane w oparciu o szczegółowe zamówienia w asortymencie i w ilościach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego;
e).towar w opakowaniach zbiorczych odpowiednio posortowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem, przewożony w warunkach temperaturowych zalecanych przez producenta oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy;
f).zamówienie będzie zgłaszane telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem, potwierdzone pod względem ilości w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 1100
g).dostarczony towar musi być w I gatunku, świeży, o odpowiedniej jakości, bez objawów chorób pleśni, nie uszkodzony, nie robaczywy, bez obcych zapachów, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu, jednolity wielkościowo i odmianowo;
h).towar w opakowaniach zbiorczych odpowiednio posortowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem, przewożony w warunkach temperaturowych zalecanych przez producenta oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy.
i).Wykonawca dokona nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy;
j).przedstawiciel Wykonawcy dokona rozładunku towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w oparciu o szczegółowe zamówienia pod względem ilości.
3.towar będzie dostarczany w opakowaniach jednostkowych, dopuszczonych do kontaktu z żywnością (worki raszlowe, skrzynki, wiadra), opakowania powinny być całe, czyste, bez obcych zapachów, zabarwień i pleśni.
4.Przedsiębiorcy produkujący i lub wprowadzający do obrotu żywność będą realizować dostawy zgodnie z wymogami systemu HACCP. Z każdą dostawą Zamawiający będzie żądał od wybranego Wykonawcy wymaganych prawem dokumentów: Handlowy Dokument Identyfikacji.
5.Producenci (rolnicy) na etapie produkcji pierwotnej wprowadzający do obrotu żywność będą realizować w oparciu o wdrożoną i stosowaną dobrą praktykę produkcyjną (GMP) i higieniczną (GHP) - oświadczenie dostawcy, że bierze pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo zdrowotne sprzedawanych produktów.
6.Terminy ważności poszczególnych rodzajów asortymentu w jednej dostawie powinny być jednakowe.
7.Zamawiający w wyjątkowej dla niego sytuacji zastrzega sobie prawo do zamówienia dostawy w dogodnym dla siebie terminie.
8.Zamawiający każdorazowo przy dostawie będzie dokonywał sprawdzenia:
a).warunków transportu w tym czystość środka transportu, stanu opakowań;
b).zabezpieczenie pracownika dowożącego produkty w czystą odzież ochronną (fartuch, nakrycie głowy);
c).zgodności dostawy pod względem asortymentu, ilości i jakości, terminów przydatności do spożycia;
d).dokumentacji dotyczącej artykułów (HDI).
9.W przypadku niedochowania powyższych wymogów:
a).Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy lub jej części i niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, a Wykonawca ma obowiązek na własny koszt wymienić towar na pełnowartościowy, nie budzący zastrzeżeń w tym samym dniu;
b).w przypadku wykrycia wad jakościowych ukrytych, stwierdzonych podczas magazynowania lub przy produkcji, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, wadliwy towar pozostawi do jego dyspozycji i w ramach reklamacji będzie żądał wymiany wadliwego towaru na pełnowartościowy w ciągu 24 godzin do daty zgłoszenia.
10.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć atesty wybranych produktów z dostarczanego asortymentu wskazanych przez Zamawiającego i dostarczenie ich na jego wezwanie w dowolnym okresie obowiązywania umowy.
11.Zamawiający zastrzega sobie zamianę asortymentu w trakcie realizacji umowy w przypadku, gdy produkt nie spełnia oczekiwań Zamawiającego na produkt równoważny, w cenie podanej w ofercie.
12.Powtarzające się uchybienia w zakresie jakości towaru uważane będą za naruszenie w sposób rażący warunków umowy i będą podstawą do rozwiązania umowy.
13.Dopuszcza się składanie ofert częściowych w ramach całego postępowania z podziałem na każdy z formularzy cenowych - zał. nr 1-6 do SIWZ.
14.W ramach formularza cenowego należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje.
15.Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w formularzu cenowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

Pełna treść ogłoszenia z załącznikami.

Termin składania wniosków upływa: 19.04.2013 godzina 12:00, miejsce: - sekretariat 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, budynek AGAT, pokój nr 405.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem