Kontaktujemy się w sprawie cen z kilkuset skupami w całej Polsce. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Ranczo sukcesem ARiMR

2012-11-15 08:00

W każdym z 13 odcinków piątego sezonu serialu „Ranczo” wykorzystano tzw. idea placement. Wpleciono wątki związane z wdrażanym przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa – Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Pomysł na taką właśnie popularyzację unijnych funduszy w całym społeczeństwie okazał się wielkim sukcesem. Każdy odcinek „Rancza” oglądało średnio 6,65 mln widzów. Właśnie dlatego ten nowatorski i bardzo skuteczny sposób informowania o PROW 2007-2013 został zgłoszony przez Departament Komunikacji Społecznej w październiku br. do konkursu CAP COMMUNICATION AWARDS 2012.

Już samo zakwalifikowanie kampanii promocyjnej o PROW 2007 - 2013 do finału konkursu CAP COMMUNICATION AWARDS 2012, jest dla ARiMR sukcesem. Prowadzi bowiem do wpisania tej kampanii, przez Dyrekcję Generalną ds. Rolnictwa i Obszarów Wiejskich Komisji Europejskiej, do bazy danych, która zawiera najlepsze projekty w dziedzinie społecznego komunikowania. W ten sposób innowacyjną promocję przygotowaną przez ARiMR, będą mogli poznać mieszkańcy całej UE. - dowiadujemy się z gospodarz.pl

Promocja PROW 2007-2013 w serialu „Ranczo” startuje w konkursowej kategorii: komunikacja innowacyjna. Laureaci zostaną powiadomieni o decyzji jury 19 listopada, a uroczysty finał konkursu na najlepszy projekt komunikacyjny Wspólnej Polityki Rolnej odbędzie się 10 grudnia 2012 roku w Brukseli. Po głosowaniu, w którym wezmą udział wszyscy, którzy dotarli do finału, wyłonieni zostaną zwycięzcy w poszczególnych kategoriach.

Zapraszamy nie tylko do oglądania popularnego serialu, ale także do Ranczopedii - gdzie opisano wszystkie wpadki przy produkcji serialu "Ranczo".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE