Kontaktujemy się w sprawie cen z kilkuset skupami w całej Polsce. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Superbrand Polska 2013 dla Bonduelle

2013-02-13 14:31

Marka została wybrana głosami ekspertów i polskich konsumentów, którzy wyłonili ją spośród niemal 2000 innych marek podczas badania prowadzanego przez GFK Polonia na grupie 15000 respondentów. Tytuł Superbrand Polska 2013 odzwierciedla sukces marki Bonduelle, lidera na polskim rynku produktów warzywnych. Pierwszy tytuł Superbrand marka ta zdobyła w 2005 roku.

- Tytuł Superbrand 2013 jest dla nas szczególnie ważny, gdyż został nadany Bonduelle zarówno przez ekspertów jak i przez konsumentów. Świadczy to o niezmiernej popularności przebojowych warzyw Bonduelle wśród Polaków, którzy wysoko cenią naszą markę - mówi Anna Telakowiec, dyrektor marketingu Bonduelle Polska.

Międzynarodowa organizacja Superbrands działa od połowy lat 90. i jest obecna w ponad 80 krajach świata. Jej celem jest promocja sukcesu najsilniejszych marek na danym rynku. W Polsce odbyło się już siedem edycji konkursu Superbrands. W ostatniej decydujący wpływ na wyniki mieli konsumenci, którzy wyłaniali supermarki konsumenckie. Decyzje konsumentów wspierali eksperci od marketingu, reklamy i brandingu oceniający marki w drugim etapie konkursu.

Słowa kluczowe: Bonduelle, Superbrand, nagroda
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE