Sadzonki szalotki zdobywają rynek francuski
Po nieco burzliwych początkach, sadzonki szalotki zdołały wywalczyć sobie miejsce na francuskim rynku. Według Yannicka Chevray'a, kierownika ds. marketingu i wsparcia sprzedaży w Bejo France, "liczne zalety" stopniowo przekonały producentów.
"Przełomowa innowacja""Pod koniec lat 90. weszliśmy na rynek z naszymi pierwszymi sadzonkami szalotki"
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Szalotka ?preview=1