Francuska kampania szparagowa 2024 ma na celu odzyskanie konsumentów
W związku z rozpoczynającym się sezonem szparagowym, Astrid Etèvenaux, dyrektor stowarzyszenia Asperges de France, podsumowuje prognozy zbiorów na kampanię 2024 r. oraz trendy we francuskiej produkcji i konsumpcji. Spadek powierzchni uprawnych "Ogólnie rzecz biorąc, nasze stowarzyszenie przewiduje 7%...

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Szparagi