Teraz oglądasz:
PL | EN | RU

Korzystaj z serwisu bez ograniczeń - porównuj szczegółowe ceny, czytaj pełne artykuły!

Wykup abonament

ASSOFRUIT promuje włoskie cytrusy

ASSOFRUIT promuje włoskie cytrusy
fot. fresh-market

Włoskie stowarzyszenie producentów owoców i warzyw ASSOFRUIT zaprezentowało 21 listopada w Warszawie program promocji owoców cytrusowych.

Kampanie pomujące pomarańcze i klementynki wyprodukowane w regionie Bazylikata rozpocznął się w polskich marketach w grudniu 2008 r. Koordynatorem tych działań będzie polski dystrybutor Quadrum Foods z Krakowa. Działania te mają na celu silne wejście włoskich cytrusów na polski rynek, który do tej pory był zdominowany przez owoce hiszpańskie. Program promocyjny jest projektem włoskiego Ministerstwa Polityki Rolnej i Leśnej.

Spotkanie zostało zorganizowane przez ASSOFRUIT oraz firmę ItaBo

Źródło: fresh-market.pl (rs)

Od lewej: Gianni Petrocchi – Prezes Unii Zrzeszeń Producentów Warzyw i Owoców, Francesco Nicodemo – Prezes ASSOFRUIT, Andrea Badursi vice Prezes ASSOFRUIT
Od lewej: Gianni Petrocchi – Prezes Unii Zrzeszeń Producentów Warzyw i Owoców, Francesco Nicodemo – Prezes ASSOFRUIT, Andrea Badursi vice Prezes ASSOFRUIT