Zrównoważony rozwój jest ważny w Austrii, ale nie może nic kosztować
Zrównoważony rozwój zyskuje na znaczeniu dla 43% osób w Austrii i pozostaje niezmieniony dla 45% - z niewielkimi różnicami między pokoleniami. Jednocześnie gotowość do zapłacenia większej kwoty za produkt ekologiczno-społeczny spada o jedenaście punktów procentowych. Tylko dziesięć procent jest zawsze skłonnych zapłacić więcej za zrównoważony produkt, 40%
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".