Oszczedzaj czas i pieniadze- wszystkie informacje o cenach owoców i warzyw w abonamencie Fresh-market.pl

Kup teraz abonament!

Argentyna kontynuuje promowanie borówek

Już piąty rok z rzędu Argentyński Komitet Borówkowy przedstawia kampanię "Lepiej z borówkami", której celem jest promowanie zdrowego odżywiania się poprzez wprowadzenie konsumpcji borówki amerykańskiej jako świeżego, zdrowego i łatwego do spożycia owocu. Od momentu powstania w kraju, ponad 20 lat temu, sektor borówki w Argentynie przeznaczył 95 procent produkcji świeżej borówki na eksport.

Jorge Pazos, producent i dyrektor ABC oraz szef komisji ds. rynku wewnętrznego: "Nasze cele były jasne od samego początku: żeby argentyńskie „warzywniaki” mają wystarczającą podaż borówek, aby społeczeństwo w naszym kraju mogło zaspokoić swój popyt".

"Ponadto, myślimy o kampanii z mocnym zobowiązaniem do promowania zdrowego odżywiania, zwłaszcza poprzez tworzenie nowej kultury zdrowego odżywiania w nowych pokoleń, z tego powodu wśród naszych działań obejmują programy w szkołach, dla przedszkoli i poziomu początkowego, a działania McA są przeznaczone do pokazania opcji z jagodami na przekąskę czas, na przykład", wyjaśnia.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE