Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

+Broccoli chce zwiększenia konsumpcji brokułów

Według danych opublikowanych wczoraj podczas XIII Zgromadzenia Stowarzyszenia + Broccoli, w ostatnich latach spożycie brokułów wzrosło z 200 gramów na osobę do 2 kilogramów. Stowarzyszenie + Broccoli zostało założone w 2010 r. w celu promowania spożycia tego warzywa oraz rozpowszechniania jego właściwości i korzyści.

Zgromadzenie, które odbyło się w restauracji Rincón Huertano de Murcia, nosiło tytuł "Razem możemy więcej". Stowarzyszenie +Broccoli przedstawiło na nim plan działania mający na celu zwiększenie spożycia na głowę do 5 kg w ciągu najbliższych pięciu lat - oświadczyła prezes +Broccoli Antonia Maria Piernas Millan.

Należy zauważyć, że w Hiszpanii znajduje się około 50 tys. hektarów upraw brokułów, z których produkuje się 600 tys. ton świeżego produktu, z czego 90 procent jest eksportowane do Europy. "Hiszpania produkuje połowę brokułów, które są eksportowane i spożywane w Europie, z czego 80 procent jest produkowanych w Regionie Murcji" - stwierdził przewodniczący jednostki.

Uczestnictwo w programach europejskich
Stowarzyszenie uczestniczyło w różnych programach europejskich promujących to warzywo. Z jednej strony, w ubiegłym roku + Broccoli były częścią europejskiego programu "Cute-4 You. Cultivating the taste of Europe for you", który był współfinansowany przez Komisję Europejską i prowadzony przez konsorcjum pod przewodnictwem FruitVegetablesEUROPE.

Ponadto stowarzyszenie uczestniczy obecnie w "Cute Healthy - Growing a Healthy Europe with European Fruit and Vegetables", trzyletnim europejskim programie promocyjnym (obecnie trwającym drugi rok), którego celem jest między innymi stworzenie ruchu społecznego wspierającego europejski sektor owoców i warzyw.

Kampania promocyjna "Soy Fan de Ti
Obecnie Stowarzyszenie + Broccoli prowadzi krajową kampanię "Soy Fan de Ti" w różnych supermarketach w Hiszpanii, której celem jest zachęcanie do spożywania brokułów poprzez różne działania, takie jak loterie i konkursy z przepisami. Wszystkie informacje na temat tej kampanii, która potrwa do 10 kwietnia, są dostępne na stronie https://soyfandeti.com.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE