Veganuary: +22% wegańskich zamówień na Uber Eats
Kontynuujemy rozmowy o Veganuary w miesiącu poświęconym wegańskiej żywności, inicjatywa stowarzyszenia Veganuary wspierana we Włoszech przez Essere Animali. Według danych zarejestrowanych przez Uber Eats, serwis dostawczy giganta Uber, najwięcej zamówień z wegańskim jedzeniem odnotowuje się w miesiącu styczniu, nieprzypadkowo będącym miesiącem Veganuary. Ponadto zamówienia z produktami całkowicie wegetariańskimi rosną o 22% w porównaniu z rokiem 2020/21; w tym samym tempie poruszają się również restauratorzy, w rzeczywistości odnotowano 23% wzrost liczby restauracji w koszyku Uber Eats oferujących opcje wegańskie.
Ulubione dania z 2022 roku? Wegańska carbonara, makaron, gyoza i pierogi.

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.