Więcej innowacji dla ziemniaka, gwiazda w Marca Fresh
Jak waloryzować produkt, który z wartości wygody czyni swój własny, ale który jednocześnie potrzebuje innowacji (zwłaszcza w zakresie różnorodności, ale także przeznaczenia, przy czym należy zwrócić uwagę na aspekt zdrowotny), aby tchnąć nowe życie w konsumpcję w kategorii. W Marca Fresh odbyła się specjalistyczna konferencja poświęcona kategorii ziemniaków. Spadające wolumeny, ale rosnąca wartość Dane o ziemniakach
Świeże ziemniaki stanowią 8,7% wolumenów zakupionych w dziale owocowo-warzywnym i 18,4% samych warzyw, co czyni je wiodącym produktem.
Dane Nielsena i Cso wskazują na spadek wolumenu sprzedaży ziemniaków w stosunku do roku poprzedniego (-2,8%) przy jednoczesnym wzroście ich wartości (+5,9%), mimo że wpływa na to wzrost inflacji.

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.