Teraz oglądasz:
PL | EN | RU

Korzystaj z serwisu bez ograniczeń - porównuj szczegółowe ceny, czytaj pełne artykuły!

Wykup abonament

Włochy – dobra kampania truskawkowa

„Kampania truskawkowa 2020 zakończyła się pozytywnie i zachęcająco pod względem wartości, ilości i jakości. Opinie również były dobre, pomimo początkowych wahań, które trwały około 15 dni i były spowodowane koronawirusem. W 2020 roku wyprodukowaliśmy o 500 ton więcej niż rok wcześniej i ilość przekroczyła łącznie 8200 ton. Co więcej, sprzedaż wzrosła o 7 procent wartościowo i o 5 procent ilościowo. W kolejnej kampanii dążymy do zwiększenia powierzchni produkcyjnych o około 7 procent - wyjaśnił Pietro Paolo Ciardiello, dyrektor Coop Sole.

Coop Sole obecnie produkuje i sprzedaje truskawki, a Ciardiello wyjaśnił, że „uprawiamy truskawki przez 10 miesięcy w roku, z wyjątkiem lipca i sierpnia, ponieważ uprawa tego owocu w południowych Włoszech jest wówczas niemożliwa, z wyjątkiem niektórych obszarów górskich. Co więcej, dostarczamy je przez cały rok. W tej chwili jednak popyt przewyższa podaż.”

Ten rok dobiega końca, ale spółdzielnia jest już gotowa do podjęcia przyszłych wyzwań dotyczących środowiska, wysokiej jakości i zdrowia produktów, konsumentów i partnerów-producentów.

„W przyszłym roku odnowimy nasze odmiany na rzecz tych, które najlepiej dostosowują się do naszego terytorium, preferując odmiany rustykalne, które wymagają mniejszych nakładów chemicznych. Zwiększymy również naszą produkcję ekologiczną i skupimy się bardziej na zerowej ilości pozostałości, aby zapewnić konsumentom naturalne i aromatyczne truskawki.”

„Zwiększyliśmy również pojemność naszych chłodni do tego stopnia, że ​​możemy teraz schłodzić 100 ton w 2 godziny. Ulepszyliśmy również nasz proces przetwarzania i pakowania”.

Misja firmy polegająca na dostarczaniu konsumentom etycznego, zrównoważonego produktu, który dobrze smakuje, sprawia, że ​​Coop Sole jest liderem w branży. „Zdecydowaliśmy się również na nowe rozwiązania opakowaniowe, które są w pełni ekologiczne. Marka Sì Bon rośnie na rynku, a włoskie truskawki stają się coraz bardziej rozpoznawalne.”

„Mam nadzieję, że ta pandemia wkrótce się skończy, abyśmy mogli ponownie spotkać się osobiście, uczestniczyć w wydarzeniach i targach, a nawet po prostu witać ludzi w naszych obiektach. Istnieje silne pragnienie, aby wszystko wróciło do normy, a życzenie, które wszyscy możemy spełnić w to Boże Narodzenie, to wygrać walkę z Covid.”

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE