Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

ARiMR reklamuje się podczas Euro

2012-06-25 08:30

Dokładnie chodzi o spot reklamowy z udziałem ministra rolnictwa Marka Sawickiego. „Rzeczpospolita” napisała, że TVP udzieliła na tę reklamę dużego rabatu. Według gazety ministerstwo rolnictwa miało zapłacić za emisję niespełna pół miniona zł, a więc pięciokrotnie taniej niż koszty szacowane przez media.

Rzeczniczka TVP Joanna Stempień-Rogalińska poinformowała, że warunki handlowe zastosowane w umowie z ARiMR nie są ani trochę korzystniejsze od tych, jakie mógł uzyskać jakikolwiek inny reklamodawca. Przypomniała, że czas reklamowy w ramach Mistrzostw Europy można kupić na dwa sposoby: kupując konkretny czas emisji spotu – tu obowiązuje cennik z rabatem oraz poprzez tzw. zakup widowni gwarantujący dotarcie do określonej grupy widzów - stała cena dla wszystkich reklamodawców, bez rabatów.

Według Stempień-Rogalińskiej Agencja skorzystała po prostu z tej drugiej możliwości. W czwartek klub SP zażądał od ARiMR informacji o kosztach emitowanego spotu z udziałem Marka Sawickiego o wykorzystaniu unijnych funduszy. Rzecznik prasowy ARiMR poinformował, że nadawane od 8 do 14 czerwca materiały zostały wyprodukowane z dotacji celowej UE na promocję efektów PROW. Nie ujawnił ceny, zaznaczając, że jest to tajemnica handlowa, ale dodał, że koszty nie były wysokie.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE