Oszczedzaj czas i pieniadze- wszystkie informacje o cenach owoców i warzyw w abonamencie Fresh-market.pl

Kup teraz abonament!

ARR wygrała przetarg na promocję żywności

Celem działań Agencji będzie wykreowanie nowych silnych marek, które będą rozpoznawalne na świecie i kojarzone z naszym krajem. Stworzenie polskim przedsiębiorcom możliwości kompleksowej promocji ich produktów za granicą pozwoli osiągnąć ten cel. Kampania prowadzona przez ARR obejmować będzie rynki: Rosji, Niemiec, Chin, Francji, Ukrainy oraz Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Działania promocyjne przeznaczone są dla przedsiębiorców, którzy prowadzą działalność w sektorze przetwórstwa: mięsa, mleka, owoców i warzyw, kawy i herbaty oraz w sektorze produkcji: serów, soków z owoców i warzyw, produktów przemiału zbóż, pieczywa, wyrobów ciastkarskich i ciastek, makaronów, kakao, czekolady i wyrobów cukierniczych, wódki, cydru i pozostałych win owocowych, piwa oraz innych niedestylowanych napojów fermentowanych.

Działania promocyjne podzielone zostały na dwa komponenty. Komponent "A" obejmie działania polegające na organizacji profesjonalnego wystąpienia przedsiębiorców na największych polskich i zagranicznych imprezach targowo-wystawienniczych oraz organizacji szkoleń i misji gospodarczych. Komponent "B" obejmie działania polegające na przygotowaniu materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących branży, które dystrybuowane będą podczas całego okresu trwania kampanii, opracowania dotyczącego specyfiki branży oraz perspektyw jej rozwoju, filmu reklamowego nt. branży polskich specjalności żywnościowych, organizacji konferencji dla zagranicznych kontrahentów oraz wizyt studyjnych dziennikarzy reprezentujących zagraniczne media branżowe.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE