Kiwi
"W Brazylii wzrosło zapotrzebowanie na kiwi"
2024-10-15 00:00
Produkcja kiwi w Grecji powinna być wyższa niż w ubiegłym roku, twierdzi Apostolos Tsinoglou, właściciel greckiego eksportera owoców Europe Export: "W tym roku grecki plon kiwi był około 10 procent wyższy w porównaniu z poprzednim sezonem. Powodem tego jest, według mnie [...]
czytaj dalej
Nowozelandzcy producenci kiwi popierają plan ekspansji Zespri na rynku globalnym w obliczu rosnącego popytu.
2024-10-15 00:00
Nowozelandzka Organizacja Producentów Kiwi (NZKGI) popiera teraz inicjatywę Zespri mającą na celu zwiększenie wolumenów upraw kiwi za granicą, po zajęciu neutralnej pozycji wobec wysiłków ekspansji firmy na rok 2022. Propozycja na rok 2022, która miała na celu zwiększenie obszaru upraw w celu zaopatrzenia rynku poza sezonem,
czytaj dalej
Zespri zaleca rodzinom z Sydney unikanie fast foodów.
2024-10-14 11:00
Zespri rozpoczął nową kampanię marketingową dla swoich kiwi SunGold, mającą na celu zachęcenie młodych konsumentów w Sydney, Australii, do myślenia o zdrowym odżywianiu.
czytaj dalej
Zespri™, światowy lider w produkcji i sprzedaży kiwi, podkreślił swoje silne zaangażowanie w zrównoważony rozwój i przyszłość sektora sadowniczego podczas swojego udziału w targach Fruit Attraction. [...]
czytaj dalej
Kiwi, nie tylko błonnik i witamina C
2024-10-14 00:00
Spośród owoców uważanych za najzdrowsze, kiwi zdobyło prominentną pozycję w ciągu ostatniej dekady. Ale wróćmy do przeszłości. W latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych rozpoczęła się masowa produkcja kiwi we Włoszech, podczas gdy wcześniej traktowano kiwi głównie jako egzotyczny owoc.
czytaj dalej
Spółka Zespri, która zajmuje się marketingiem owoców kiwi, wygląda na to, że w przyszłym miesiącu poprosi swoich członków uprawiających w Nowej Zelandii o głosowanie nad planami dodania dodatkowych 2 500 ha plantacji tego owocu we Włoszech, Francji, Grecji, Korei Południowej i Japonii.
czytaj dalej
Pasożyty i fitopatologie niszczą plony kaki w Wspólnocie Walenckiej, która skonfrontuje się z utratą na poziomie 30%. To przygnębiające liczby dla branży, która boryka się z kłopotami. Pomimo skrupulatnych kontroli agronomicznych, braku odpowiednich substancji czynnych i niedoboru meto
czytaj dalej
PulpVision umożliwia operatorom podzielenie kiwi na różne grupy w zależności od koloru miąższu, co pozwala lepiej kontrolować ich optymalny czas sprzedaży. Owoce, które nie osiągnęły idealnego koloru, mogą być przechowywane w chłodniach.
czytaj dalej
Kikoká: na targach Fruit Attraction poświęcony projekt globalny
2024-10-10 00:00
Kikokáfa na poważnie. Liczby przedstawione przez Konsorcjum podczas wydarzenia Fruit Attraction potwierdzają ambicje tego nowego żółtego kiwi: w pierwszej kampanii sprzedażowej będzie dostępnych 2 tysiące ton, które wzrosną do 15 tysięcy ton do 2026 roku, dzięki...
czytaj dalej
Grupa Sorma, która projektuje i buduje kompleksowe linie do pozbioru owoców i warzyw, zaprezentowała na tegorocznej targach Fruit Attraction dwie innowacyjne nowe rozwiązania do sortowania: PulpVision, nową maszynę sortującą optycznie do kiwi, która jest w stanie wykryć kolory zielony, żółty i czerwony.
czytaj dalej
Rok po wprowadzeniu na rynek nowego projektu żółtego kiwi KiKoKá na targach Fruit Attraction, firma Rivoira Group, właściciel marki, zorganizowała wydarzenie, aby uczcić swą pierwszą kampanię handlową i przedstawić branży swój nowy zespół zarządzający: prezydenta Andreę Pevianiego i dyrektora generalnego Fabio Zanesco.
czytaj dalej
W czerwcu 2022 roku firma Oettle & Grießmeyer Frucht-Import-Agentur GmbH zmieniła nazwę na Nutri Frucht GmbH. Przeprowadzono kompleksową rebranding i zmianę nazwy. Działalność biznesowa i oferta produktowa długoletniego specjalisty od greckich owoców są teraz również stopniowo poszerzane, zgodnie z.
czytaj dalej
Sinclair, światowy lider w technologii etykietowania owoców, oraz Zespri, największy na świecie dystrybutor kiwi, z dumą ogłaszają wprowadzenie najbardziej innowacyjnej etykiety kompostowalnej dla […]
czytaj dalej
Specjaliści ds. etykietowania owoców z firmy Sinclair i producent kiwi Zespri wprowadzili na rynek nową etykietę owoców, która może być wrzucona do domowego kompostu i całkowicie ulegnie biodegradacji.
czytaj dalej
Zespri ma kilka głównych celów związanych z zrównoważonym rozwojem i systemem globalnego żywności. Należą do nich:
1. Osiągnięcie neutralności w zakresie emisji dwutlenku węgla do 2050 roku poprzez zmniejszenie śladu węglowego produkcji kiwi.
2. Odpowiedzialne zarządzanie zasobami naturalnymi, takimi jak woda i gleba, aby zapewnić trwałość upraw.
3. Poprawa warunków pracy i życia dla pracowników, partnerów i społeczności lokalnych.
4. Promowanie zdrowego stylu życia poprzez dostarczanie ludziom zdrowej i smacznej żywności.
5. Wspieranie innowacji i badań naukowych w celu ciągłego doskonalenia praktyk uprawowych i ograniczenia wpływu produkcji na środowisko.
Poprzez realizację tych celów Zespri dąży do tworzenia bardziej zrównoważonego i efektywnego systemu globalnego żywności, który zapewni zdrowe i smaczne produkty dla konsumentów, jednocześnie dbając o ochronę środowiska i dobro pracowników i społeczności lokalnych. czytaj dalej
1. Osiągnięcie neutralności w zakresie emisji dwutlenku węgla do 2050 roku poprzez zmniejszenie śladu węglowego produkcji kiwi.
2. Odpowiedzialne zarządzanie zasobami naturalnymi, takimi jak woda i gleba, aby zapewnić trwałość upraw.
3. Poprawa warunków pracy i życia dla pracowników, partnerów i społeczności lokalnych.
4. Promowanie zdrowego stylu życia poprzez dostarczanie ludziom zdrowej i smacznej żywności.
5. Wspieranie innowacji i badań naukowych w celu ciągłego doskonalenia praktyk uprawowych i ograniczenia wpływu produkcji na środowisko.
Poprzez realizację tych celów Zespri dąży do tworzenia bardziej zrównoważonego i efektywnego systemu globalnego żywności, który zapewni zdrowe i smaczne produkty dla konsumentów, jednocześnie dbając o ochronę środowiska i dobro pracowników i społeczności lokalnych. czytaj dalej
Fruit Attraction – Del Monte promuje czerwoną kiwi.
2024-10-08 00:00
Dla uprawianego w Emilii-Romanii czerwonego kiwi, Fresh Del Monte opracowało strategię marketingową dostosowaną do jego sprzedaży w naszym kraju i całej Europie. "Planujemy konkurs" - wyjaśnia Allegra Boiardi, specjalistka ds. marketingu w Fresh Del Monte - , który będzie promować...
czytaj dalej
Sektor ogrodnictwa w Nowej Zelandii błyszczy pod względem eksportu.
2024-10-08 00:00
Analityk branżowy Westpac, Paul Clark, wyróżnił sektor ogrodnictwa ze względu na znaczącą wydajność w generowaniu przychodów z eksportu w Nowej Zelandii. Według raportu NZ Agri Bites za wrzesień, eksport produktów ogrodniczych, w szczególności kiwi i jabłek, zajmuje czwarte miejsce pod względem wartości wśród wszystkich nowozelandzkich eksportów.
czytaj dalej
Firma Zespri przeprowadza testy włoskiego czerwonego kiwi w Belgii.
2024-10-08 00:00
Firma kiwi Zespri rozpoczęła przedsprzedażowe próby czerwonego kiwi uprawianego we Włoszech w ograniczonej liczbie sklepów w Belgii, informuje serwis Fruitnet.
czytaj dalej
Ponad 300 000 ton kiwi zostało wywiezionych za granicę, osiągając przy tym rekordową wartość ponad 600 milionów euro. Większość trafiła do niemieckich sklepów spożywczych, a następnie do Hiszpanii, Belgii i Francji. Poza UE włoskie kiwi znalazły się na rynkach takich jak Stany Zjednoczone, Meksyk i Brazylia.
czytaj dalej
Kiwi: wzrost cen nie powoduje spadku konsumpcji, a zielone owoce potrójnie zyskują na popularności.
2024-10-07 00:00
Konsumpcja kiwi maleje na poziomie krajowym, o 10% w porównaniu z 5 lat temu, przy jednoczesnym wzroście cen o ponad 50 punktów procentowych w tym samym okresie odniesienia, które wzrosły do 80% - jeśli rozszerzymy horyzont czasowy do 10 lat - i weźmiemy jako punkt odniesienia kanał.
czytaj dalej