Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Dobra passa w przetwórstwie

Provitus skupia się na rozwoju organicznym zarówno produktów brandowych jak i marek własnych dla sieci Makro i Intermarche - przypomina portal.

- Ne odczuliśmy spadku a wręcz wzrost konsumpcji naszych produktów. Jesteśmy optymistami jeśli chodzi o perspektywy rozwoju kategorii przetworów warzywno-owocowych - mówi Małgorzata Dąbrowska z firmy Provitus. 

W 2013 roku dochody ze sprzedaży wzrosły w pierwszym kwartale o 12 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. W 2012 r. Provitus wypracował 19,47 mln zł zysku netto.

Słowa kluczowe: przetwórstwo, warzywa, rynek
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE