Brytyjska kampania marketingowa ma na celu zwiększenie świadomości na temat zawartości witaminy B w grzybach
Biuro ds. Grzybów rozpoczęło nową kampanię mającą na celu promowanie tego warzywa jako "superżywności" dodającej energii tego lata. Ponieważ około 38 procent dorosłych Brytyjczyków twierdzi, że czasami brakuje im energii w miesiącach letnich, jednocześnie 76 procent nie zdaje sobie sprawy, że grzyby zawierają dodające energii witaminy z grupy B.
Dlatego właśnie Mushroom Bureau opracowało nową kampanię. TV cook Juliet
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Grzyby leśne