GEPC Promo rozpoczyna kampanię promującą grzyby w Irlandii
W celu promocji europejskich grzybów w całej Europie, GEPC Promo (Europejskie Stowarzyszenie Producentów Grzybów) przedstawiło nową kampanię współfinansowaną przez UE pod hasłem: "Europejskie grzyby, ukryte perły". Jest to kampania promocyjna o wartości 5 mln euro, która w ciągu trzech lat ma przynieść wzrost o 28 mln euro.
GEPC Promo rozpoczyna kampanię promocyjną

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Grzyby leśne