Green Media House: Popularność grzybów niezłomna
Nikt nie chce dziś obejść się bez grzybów. I to, według Green Media House, pomimo faktu, że kryzys energetyczny nie zatrzymał się na grzybach uprawnych i sprawił, że stały się one droższe, choć umiarkowanie. W latach 2021/2022 średnie roczne spożycie grzybów na mieszkańca w Niemczech wynosiło 1,9 kg.
Grzyby potrzebują określonych temperatur, aby wykiełkować.

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Grzyby leśne