"Grzyby bardzo dobrze nadają się do menu wegetariańskiego lub fleksitariańskiego"
"Popyt konsumentów na grzyby powoli osiąga normalny poziom. Rynek po pandemii był nieco rozczarowujący. Grzyby organiczne radziły sobie nieco gorzej, ale i tam popyt rośnie" - zaczyna Warmolt Boer, członek holenderskiej grupy grzybów LTO, zastanawiając się nad stanem północnoeuropejskiego rynku grzybów. Konsumenci kochają grzyby i zaczynają je kupować

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Grzyby leśne