Grzyby pozycjonowane jako "superżywność" zwiększająca energię
Biuro ds. Grzybów rozpoczęło nową kampanię mającą na celu promowanie tego warzywa jako "superżywności" dodającej energii tego lata.
Nowe badania opublikowane przez organizację branżową ujawniają, że 39 procent dorosłych Brytyjczyków odczuło skutki kryzysu związanego z kosztami utrzymania na swojej diecie. Liczba ta wzrasta do 48 procent wśród osób w wieku 18-24 lat.
Jakieś 38 procent dorosłych Brytyjczyków twierdzi, że

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Grzyby leśne