"Mrożone grzyby zyskują na formacie świeżych grzybów nawet w sezonie zbiorów"
"W związku z anormalnymi warunkami pogodowymi jesienią w Europie panuje niepewność co do kampanii zbierania dzikich grzybów. Grzyby są bardzo wrażliwe na warunki i cykle zewnętrzne, a ich zbiory od lat są nierówne. Jednak nadal jest to bardzo ceniona żywność. Jej konsumpcja wykracza poza segment świeżych produktów i w bardzo ciekawy sposób przenosi się do formatu mrożonego."

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Grzyby leśne