"Musimy nadal wspierać francuską produkcję"
W 2023 r. firma Kultive rozpoczęła ambitny projekt: uprawę francuskich grzybów, aby zaspokoić rzeczywisty popyt w sektorze reprezentowanym głównie przez produkty importowane. Pomimo kilku niezbędnych dostosowań wspólnych dla wszystkich nowych projektów, ta pierwsza kampania przebiegła jak dotąd dość sprawnie, dzięki dobrej współpracy między hodowcami, Kultive, hurtownikami i supermarketami.
"W ciągu ostatnich czterech lat

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Grzyby leśne