"Optymistycznie patrzymy w przyszłość"
"Staramy się stworzyć pozytywną atmosferę w konsumpcji grzybów, zachęcając konsumentów do wypróbowania innych produktów o większej objętości dodanej", zaczyna Pieter Lenaerts, dyrektor zarządzający Fresh Mushroom Europe (FME). Jest on współwłaścicielem tej holenderskiej firmy wraz z Matthijsem i Arie Verburgiem i wyjaśnia znaczenie tej wartości dodanej.
"Im wyższa wartość dodana, tym łatwiej jest

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Grzyby leśne