Raport na temat grzybów ujawnia zmieniające się wzorce zakupów konsumenckich
Nowy raport Mushroom Council® ujawnia długoterminowe zmiany w preferencjach konsumentów dotyczących świeżych grzybów, zapewniając wgląd producentom, sprzedawcom detalicznym i twórcom menu.
Opracowany przez analityka handlu detalicznego Anne-Marie Roerink, 210 Analytics, LLC, Ten-Year Trends in Fresh Mushroom Sales bada trendy w sprzedaży detalicznej w dolarach i wolumenach, rodzaje sprzedawanych produktów i różnice regionalne.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Grzyby leśne