Francuscy konsumenci wspierają lokalnych rolników, ale mają trudności z zakupem ich produktów
Na paryskim targu marokańskie klementynki i polskie pieczarki są o około 50% tańsze niż ich francuskie odpowiedniki. Wiele osób rozumie trudności, z jakimi borykają się francuscy rolnicy i pragnie ich wspierać. Jednak bardzo często zakup lokalnie produkowanej żywności jest po prostu niewykonalny.
Kryzys we Francji stopniowo ustępuje po rządowych zobowiązaniach finansowych
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pieczarki