"Jeśli jesteś dumny ze swojego produktu, powinieneś umieścić na nim nazwę".
W tym roku firma Lesage Champignons rozpoczęła sprzedaż własnych produktów pod nową tożsamością. Wraz z André Champignons, hołdem dla dziadka dyrektora generalnego Michela Lesage, belgijska firma chce zyskać większe uznanie dla swoich produktów. "Jesteśmy dumni z naszego produktu. Zasługuje na nazwę, a nie tylko na miano "pieczarek 250 gramów"", zaczyna Michel, śmiejąc się.
"André to imię mojego dziadka. W

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pieczarki