Zwiększenie skali upraw ekologicznych pieczarek w celu uzyskania większej konkurencyjności
"Chcemy sprzedawać więcej pieczarek, aby utrzymać nasze koszty pakowania i marketingu na niskim poziomie", zaczyna Jozef van den Elsen. Jest on właścicielem Nesco Champignons, holenderskiej firmy, która uprawia i sprzedaje ekologiczne pieczarki. Zauważa jednak, że ze względu na inflację, grzyby będą musiały być droższe. "To nie jest łatwe zadanie, ale jest niezbędne". Jozef dostrzega, że konwencjonalne pieczarki stały się o wiele bardziej
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pieczarki