Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Promocja polskich jabłek w Rosji i na Ukrainie

2012-05-04 11:43

Pod koniec maja bieżącego roku w Rosji i na Ukrainie rusza przygotowywana przez polskich sadowników kampania informacyjno-promocyjna "Jabłka każdego dnia". Budżet projektu wynosi 4 mln euro, a akcja potrwa trzy lata. Kampania prowadzona będzie w największych miastach w Rosji i na Ukrainie, a jej oficjalna inauguracja odbędzie się 22 maja na konferencji prasowej w Moskwie. Kampania będzie przede wszystkim informowała o zaletach spożywania jabłek oraz o tym, że jest to produkt bezpieczny i ma wysoką jakość jako wytwarzany w Unii Europejskiej. Najważniejszym celem programu będzie dotarcie do osób, które na co dzień robią zakupy oraz zwiększenie spożycia jabłek w Rosji i na Ukrainie. Ponadto polscy producenci mają nadzieję, że w wyniku takiej promocji wzrośnie eksport polskich jabłek na wschód.

W ramach kampanii publikowane będą artykuły promocyjne i reklamy w prasie biznesowej, konsumenckiej oraz w czasopismach dotyczących zdrowego stylu życia, mody i urody. Informacje o unijnych jabłkach będą też zamieszczane w internecie. Ponadto przewidywane są również akcje promocyjne w największych sieciach handlowych oraz w popularnych w Rosji i na Ukrainie zakładach zbiorowego żywienia, a także na siłowniach i klubach fitness. Planowane są targi, wystawy, spotkania z biznesmenami i szereg innych imprez, m.in. udział w Święcie Jabłka.

Przypomnijmy, iż zgłoszony przez Związek Sadowników RP polski program promujący jabłka na rynku Rosji i Ukrainy został zaakceptowany przez Komisję Europejską, a jego budżet oszacowano na 4 mln zł. Połowę kosztów pokrywa Komisja Europejska, 30 proc. pochodzi z krajowego wsparcia z Agencji Rynku Rolnego, a udział własny, który wynosi 20 proc. pochodzi z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

Zobacz więcej: Jabłka

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE