Stokrotka zmienia dostawców
Obecnie opracowujemy długoterminową strategię i wyznaczamy nowe cele, które mają wzmocnić wizerunek i rozpoznawalność marki Stokrotka oraz zwiększyć efektywność marketingu sprzedażowego - mówi Dariusz Kalinowski, prezes sieci Stokrotka.
Wyraźna wizja rozwoju Stokrotki przewiduje również zacieśnienie współpracy z partnerami handlowymi. Przygotowujemy się do wdrożenia własnego zaplecza logistycznego, które pozwoli nam nabywać zdecydowaną większość towaru bezpośrednio od producentów, a nie tak jak dotychczas od dystrybutorów. Dążymy do tego, aby Stokrotka była jak najbardziej konkurencyjna względem innych sieci oraz atrakcyjna zarówno dla naszych partnerów, jak i dla klientów - komentuje Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Stokrotki.
Spółka Stokrotka powstała w 1994 roku w Lublinie, a obecnie obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Pierwszy supermarket Stokrotka powstał w Łęcznej koło Lublina w 1996 roku. Sieć obejmuje 202 sklepy – podaje dlahandlu.pl.