Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Nowa odmiana jabłek: Cosmic Crisp®

2021-03-17 14:54

To był zdecydowanie pozytywny debiut, który już po pierwszych degustacjach wzbudził zainteresowanie rynku. Pierwsza komercyjna kampania próbna Cosmic Crisp®, nowego jabłka uprawianego i sprzedawanego w Europie wyłącznie przez konsorcja VOG i VIP z Południowego Tyrolu - Südtirol, ruszyła błyskawicznie.

Oficjalnie zaprezentowany pod koniec stycznia na szczycie Apple Summit w 2021 roku, Cosmic Crisp® to skrzyżowanie Enterprise i Honeycrisp i wyróżnia się niezwykłą soczystością, jędrną chrupkością i szczególnie zrównoważonym smakiem. Reklamy mówią o zmysłowych doznaniach, co zostało doskonale ujęte w stwierdzeniu „Boska przyjemność. Z każdym kęsem” i przez twarze wybrane do europejskiej kampanii komunikacyjnej, które odzwierciedlają naturalność, luksus i ekskluzywność jabłek. Wszystkie te aspekty specjaliści z rynku hurtowego mogli zweryfikować i docenić podczas pierwszych degustacji.

w1

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z początkowych opinii, które zebraliśmy od wielu ekspertów z rynków hurtowych” - komentuje Klaus Hölzl, kierownik sprzedaży Konsorcjum VOG. „Cosmic Crisp® jest popularny ze względu na swoją konsystencję oraz eksplozję smaku i intensywność widoczną od pierwszego kęsa”. Dzięki pierwszym działaniom trade marketingowym wspierającym klientów profesjonaliści z branży mogli poznać i docenić walory tego nowego produktu. „Zorganizowaliśmy degustacje, aby sklepy warzywne i hurtownie mogły spróbować Cosmic Crisp®. Rozdaliśmy również materiały ilustracyjne, które mogą wykorzystać w swoich sklepach, aby przekazać konsumentom właściwości tego niesamowitego jabłka.”

Konsorcja z Południowego Tyrolu zarezerwowały już 500 hektarów ziemi pod uprawę tej nowej odmiany i po pierwszych testach wprowadzą na rynek większe ilości produktu od sezonu sprzedaży 2021-2022. „Cosmic Crisp® to jabłko o doskonałej trwałości i świetne na drugą połowę sezonu sprzedaży, od lutego do sierpnia”, wyjaśnia Fabio Zanesco, dyrektor sprzedaży VIP. „W tym roku rozpoczęliśmy od pierwszych 100 ton, ilości wyraźnie ograniczonej, ale idealnej na tę fazę uruchomienia, która pozwala nam otrzymać wiele przydatnych informacji zwrotnych, tak jak miało to miejsce w ciągu ostatnich kilku dni. Od przyszłego sezonu będziemy sukcesywnie zwiększać zarówno dystrybucję, jak i sprzedaż dzięki rosnącym wolumenom, które pozwolą nam zaspokoić i tak już wysoki popyt.”

w2

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE