Teraz oglądasz:
PL | EN | RU

Korzystaj z serwisu bez ograniczeń - porównuj szczegółowe ceny, czytaj pełne artykuły!

Wykup abonament

Nowy sezon jabłek Kissabel® Rouge

2021-11-04 12:00

Energetyzująca czerwień zarówno skórki, jak i miąższu oraz intensywny smak, wzbogacony o nuty dzikich jagód. To są powody popularności Kissabel® Rouge, odmiany z programu Ifored, która w listopadzie rozpoczyna swój sezon we Włoszech, Niemczech i Stanach Zjednoczonych.

Kissabel® Rouge to jabłko klasy premium wyróżniające się świeżością, chrupkością i fantastycznym smakiem. A smak będzie kluczowym czynnikiem w przyszłej segmentacji odmiany marki Kissabel®. "Skoro czerwono-różowy miąższ już zawładnął wyobraźnią konsumentów, następnym krokiem jest wskazanie im ich ulubionego jabłka na podstawie różnych smaków, od delikatności odmian o żółtej i pomarańczowej skórce po intensywny smak Rouge" - wyjaśnia Emmanuel de Lapparent, kierownik programu IFORED. Celem na rok 2025 jest ustanowienie marki jako zdecydowanego lidera na rynku odmian o kolorowym miąższu. 

W chwili obecnej różni producenci Kissabel® na całym świecie są na różnych etapach, niektórzy już rozpoczęli sprzedaż jabłek, podczas gdy inni są w fazie testów. 

"Zbiory są dobre, Kissabel® Rouge znalazł idealne środowisko wśród naszych gór z alpejskim i śródziemnomorskim klimatem, który doskonale wybarwił jabłka zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz. Na rynek wejdziemy nieco po terminie, na listopad-grudzień", wyjaśnia Fabio Zanesco, kierownik sprzedaży i marketingu VIP. "Przewidujemy większe łączne ilości w porównaniu z ubiegłym rokiem, przy czym w tym sezonie będą one średnio małe. Popyt i zainteresowanie na naszych głównych rynkach jest wysokie, więc spodziewamy się pozytywnej kampanii."  

"Wciąż mamy zaledwie kilka hektarów przeznaczonych pod Kissabel® Rouge. Jesteśmy w fazie testowej zarówno we Włoszech, jak i w Hiszpanii, gdzie daliśmy Rouge wybranym kontaktom: bezprecedensowy sukces, wszyscy go chcą" - komentuje Marco Rivoira z Rivoira. "W przyszłym roku obsadzimy 25 hektarów i rozpoczniemy produkcję komercyjną. Jabłka te są doskonałej jakości, co mogliśmy potwierdzić, degustując owoce bezpośrednio z drzewa, bez stosowania jakichkolwiek procesów konserwujących. Odmiana ta bardzo dobrze rozwija się w naszych strefach produkcyjnych, zarówno pod względem estetycznym - intensywny kolor, jak i szczególnie smakowym. Mamy wielką wiarę w to jabłko: jesteśmy pewni, że w ciągu kilku lat stanie się ono przyszłością jabłek o czerwonym miąższu, zarówno pod względem jakości, jak i asortymentu." 

"Na razie wciąż testujemy i uczymy się wybierać najlepsze strefy do uprawy wysokiej jakości jabłek Kissabel® tutaj, w stanie Waszyngton" - wyjaśnia Brianna Shales, dyrektor marketingu Stemlit Growers, członka NBT. "Podsumowując, nasze zbiory przyniosły jabłka o dobrej wielkości, kolorze i wyglądzie. W listopadzie przeprowadzimy degustacje zarówno w sklepach, jak i na targach branżowych z zamiarem wprowadzenia jabłek na rynek północnoamerykańskich detalistów w ciągu najbliższych kilku lat."

"Chociaż nasze zbiory są również nieco spóźnione w tym roku, jakość wewnętrznego wybarwienia Kissabel® Rouge jest doskonała, co jest kluczowym czynnikiem, biorąc pod uwagę, że jego główną cechą jest czerwony miąższ" - zauważa Alessia Marquart, Marketing Manager Red Apple Germany. "Pod względem wielkości sprzedaży jesteśmy na początku drogi, ale w ciągu najbliższych kilku lat planujemy dziesięciokrotne zwiększenie wielkości sprzedaży, aby zaspokoić popyt zarówno krajowy, jak i międzynarodowy".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE