Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

"Początek sezonu handlowego był lekko opóźniony"

Dla jednego z polskich eksporterów jabłek zbiory już się zakończyły. Ponieważ zbiory były nieco opóźnione, tak samo opóźniony był początek ich handlu. Jednak teraz są gotowi do rozpoczęcia sezonu na 100 procent mocy przerobowych. Firma podaje, że w tym sezonie miała rekordowe zbiory jeśli chodzi o Galę Royal.

Według Mateusza Wajnerta, szefa sprzedaży polskiego eksportera jabłek Galster, ich sezon zbiorów wreszcie dobiegnie końca: "W Galsterze jesteśmy na ostatnim okrążeniu ze zbiorami i nie był to dla nas łatwy sezon zbiorów. Mieliśmy problem z ilością pracowników, a na dodatek praca kosztowała nas o wiele więcej niż w poprzednim sezonie. Jednak w końcu widzimy, że nasze zbiory zakończą się sukcesem. Jabłka zostały zebrane na czas i są dobrej jakości, a to jest najważniejsze. Jeśli chodzi o wielkość zbiorów, zebraliśmy taką ilość, jakiej oczekiwaliśmy wcześniej. Będziemy w stanie wypełnić nasze chłodnie z atmosferą kontrolną wieloma odmianami jabłek, których nasi klienci będą potrzebować w trakcie sezonu. Na przykład, będziemy mieli największe ilości Gali Królewskiej w historii naszej firmy."

Wajnert stwierdza, że ich handel również rozpoczął się nieco później z powodu opóźnienia w zbiorach. Jednak teraz komunikują swoim klientom, że są gotowi do rozpoczęcia pracy. "W związku z tym, że zbiory polskich jabłek nieco się opóźniły, opóźnił się również start sezonu handlowego. W tej chwili powoli dajemy zielone światło naszym klientom, gdyż jesteśmy gotowi do rozpoczęcia pakowania dla nich jabłek. Myślę, że na początku sezonu cena była niedoszacowana z powodu braków miejsca w chłodniach KA oraz w niektórych przypadkach z powodu jakości. Jesteśmy dobrej myśli, że w kolejnych miesiącach ceny będą dla nas bardziej satysfakcjonujące."

Galster podjął wysiłek, aby ponownie nawiązać kontakt ze swoimi klientami po długim okresie kontaktu online, wyjaśnia Wajnert. "Nasi dotychczasowi klienci zawsze będą dla nas ważni. W ciągu ostatnich kilku miesięcy podróżowaliśmy, aby ich odwiedzić i porozmawiać o ich oczekiwaniach na bieżący sezon. Byliśmy już w Holandii i Hiszpanii, a w listopadzie udamy się do Dubaju, aby spotkać się z kolejnymi klientami. Widzimy jednak pole do ekspansji, jeśli chodzi o klientów i rozmawiamy z kilkoma potencjalnymi firmami, aby zobaczyć, jak możemy współpracować. Planujemy również wystartować z naszą własną marką w tym sezonie, wielu naszych klientów wyraziło zainteresowanie tą nową marką."

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE