Ceny owoców
Dziewiąta edycja Międzynarodowego Kongresu Czerwonych Owoców, organizowanego przez Freshuelva, odbędzie się 19 i 20 czerwca w Casa Colón w Huelva, który odbędzie się w Casa Colón w Huelva.
czytaj dalej
"Nasza cytryna jest już dostępna na rynku japońskim"
czytaj dalej
Prekursorstwo, odporność i jakość owoców, trzy osie Eurosemillas
Dzięki pracom badawczo-rozwojowym Eurosemillas opracowuje odmiany roślin dostosowane do potrzeb rynku, w tym parametry związane z SDGs (Celami Zrównoważonego Rozwoju). Odmiany Adelanto i Belvedere, uzyskane […]
Dzięki pracom badawczo-rozwojowym Eurosemillas opracowuje odmiany roślin dostosowane do potrzeb rynku, w tym parametry związane z SDG (Cele Zrównoważonego Rozwoju). czytaj dalej
Czym jest loquat? Właściwości zdrowotne
Co to jest loquat?
. czytaj dalejUkraina zidentyfikowała naruszenia importu w sektorze owoców i warzyw w zeszłym miesiącu
Zasady kategorii śladu środowiskowego produktu dla świeżych produktów są już otwarte
czytaj dalej
"Na Bliskim Wschodzie dojrzewaczom pracującym dla supermarketów mówi się, że wystarczy jeden dzień dojrzewania".
czytaj dalej
czytaj dalej
Marokańskie awokado Hass zadebiutowało na gruzińskim rynku
czytaj dalej
Dlaczego dostawy polskich jabłek do Egiptu uległy spowolnieniu?
czytaj dalej
NAADs chce, aby ugandyjscy rolnicy rozważyli uprawę awokado Hass
czytaj dalej
Niskie plony i wysokie ceny powodują spadek konsumpcji mango
czytaj dalej
czytaj dalej
Wielka Brytania: dostęp do f&h będzie luksusem
Niedawna ankieta przeprowadzona przez OnePoll dostarcza kolejnych pozytywnych dowodów na to, że Brytyjczycy zwiększają spożycie owoców i warzyw, przy czym 73% twierdzi, że je więcej zielonych warzyw liściastych, 62% więcej sałatek, a 68% je więcej warzyw korzeniowych, takich jak słodkie ziemniaki i marchew.
Niedawna ankieta przeprowadzona przez OnePoll wykazała, że Brytyjczycy zwiększają spożycie owoców i warzyw, przy czym 73% twierdzi, że je więcej zielonych warzyw liściastych, 62% więcej sałatek, a 68% je więcej warzyw korzeniowych i bulwiastych, takich jak słodkie ziemniaki i marchew. czytaj dalej
"W nadchodzących tygodniach spodziewamy się powrotu cen do wysokich poziomów odnotowanych na początku roku".
czytaj dalej
"Wyjątkowa jakość" na początku bardzo wczesnego sezonu arbuzowego
W tych pierwszych etapach sezonu wiosennego, jeśli chodzi o uprawy arbuza, potwierdzają się szacunki przeprowadzone kilka miesięcy temu przez ASAJA-Almería. W ten sposób nastąpił wzrost
czytaj dalej
Spożycie owoców i warzyw spadnie do 2022 r.: jak odwrócić ten trend?
czytaj dalej
Brazylijscy eksporterzy orzechów mają nadzieję odzyskać utracony rynek w Europie i USA
czytaj dalej
"Promocja jest niezbędna: konkurujemy nie tylko z innymi krajami, ale także z innymi produktami na półkach".
czytaj dalej
Harold Huot, Surberry: "Zmieniliśmy sposób produkcji".
W Surberry jesteśmy bardzo świadomi trudnej sytuacji klimatycznej, przez którą przechodzimy w sektorze owoców i warzyw, ponieważ rozumiemy to jako problem globalny, ponieważ mamy partnerów, którzy są producentami jagód […]
Surberry jest jedyną firmą w sektorze, która jest obecna na całym świecie […]
Jesteśmy również świadomi, że klimat jest problemem globalnym. czytaj dalej
Berry Congress – Najważniejsze wydarzenie w branży jagodowej!
Berry Congress to prestiżowe wydarzenie, które gromadzi czołowych ekspertów, producentów, dystrybutorów i detalistów związanych z sektorem jagodowym. Kongres stanowi wyjątkową okazję do wymiany doświadczeń, poznania najnowszych trendów rynkowych oraz nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych. Uczestnicy mają możliwość wysłuchania inspirujących prelekcji, paneli dyskusyjnych i case studies, które przybliżają najważniejsze wyzwania i innowacje w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Dołącz do nas i bądź częścią przyszłości rynku jagód! Więcej informacji znajdziesz na stronie Berry Congress.