Halaesa: "Włoski tropikalny nie jest już niszowy" #głosyowocewarzywa
2025-11-04 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
W tym sezonie zimowym firma Halaesasi przygotowuje się do swojego pierwszego zbioru awokado z Sycylii. Jest to ekologiczny produkt z własnych plantacji. Ambitnym celem na rok 2029 jest osiągnięcie 500 hektarów upraw, co stanowiłoby 10% włoskiego rynku awokado, które jest gwiazdą sprzedaży.
Freshpointmagazine.it
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Awokado?preview=1
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



