Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Indeks Konsumentów YouGov: Powolny rozwój szparagów - wzrost sprzedaży mango, kiwi i awokado.

2025-06-02 10:00
W marcu wynikowi udało się przetrwać negatywny efekt kalendarzowy, podczas gdy kategoria w kwietniu zanotowała ledwo zauważalny pozytywny impuls wskutek przeniesienia Wielkanocy na kwiecień.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Zobacz więcej: Awokado?preview=1

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem