Kampania społeczna Lidl: warzywa, owoce, miłość i letni hit.
2025-08-25 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Kampania społeczna Lidl Italia widoczna przez cały sierpień skupia się na codziennych gestach, które podejmujemy podczas gotowania i spożywania owoców i warzyw, w radosnym kontekście lata. Nieprzypadkowo w głównym filmie występuje kultowy przebój "La Banana" Michaela.
Freshpointmagazine.it

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Banany?preview=1
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem